Om fakturabetaling
Få overblik over betalingsvilkår og praktisk håndtering af fakturaer
1. Modtagelse af faktura
-
I modtager fakturaen pr. e-mail som PDF-fil (typisk efter afsluttet opgave eller ifølge aftale).
-
Fakturaen indeholder alle relevante oplysninger: fakturanummer, dato, betalingsfrist, kontaktoplysninger og specifikation af leverede ydelser eller produkter.
2. Betalingsbetingelser
- Vores standard betalingsbetingelser for forsikrede kunder er 14 dage netto, medmindre andet er aftalt skriftligt.
- Ved større projekter kan der aftales delbetalinger, f.eks. ugentlige faktura
- Vi kreditforsikre vores kunder. Hvis kreditmaks overskrides skal der betales før.
- Betaling sker via bankoverførsel.
- Husk at angive fakturanummer som reference ved betaling.
3. Rykkerprocedure
-
Ved manglende betaling sender vi en venlig påmindelse kort efter betalingsfristens udløb.
-
Herefter følger en rykkerproces i henhold til gældende regler og vores handels- og leveringsbetingelser, men vi foretrækker naturligvis altid en god dialog.
Tak fordi I betaler til tiden - der sikrer et stærkt og effektivt samarbejde!
Ved spørgsmål eller afvigelser
Har I spørgsmål til fakturaen, eller ser I noget, der ikke stemmer, så kontakt os hurtigst muligt – vi finder altid en løsning.
Kontakt: Økonomiafdeling, Dorthe Lund på tlf: 40 53 89 59 eller på mail: dl@tmspartner.dk